Volgers

zondag 25 maart 2012

Hoera Irene 60 jaar!

Hallo allemaal, ik heb een kaart gemaakt voor  de verjaardag van Irene. Dus Irene van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een fijne verjaardag toe en heel veel kaarten maar, dat zit wel goed denk ik. Met deze kaart wil ik ook graag meedoen met de challenge van http://nadiaschallengeblog.blogspot.com/.
De opdracht is maak een meidenkaart. Voor het achtergrond papier heb ik gesnuffeld bij mijn voorraad en het afdrukje heb ik van Rachel gekregen. De bloemen komen van her Kruidvat en voor de vlinder heb ik een ketting van Zeeman gesloopt.
Ik ga nog even van de zon genieten, een fijne dag allemaal en groetjes Eve.

20 opmerkingen:

  1. Morgen ben ik echt jarig maar er zijn inmiddels al zo veel prachtige kaarten bezorgd dat ik me de hele week al een beetje jarig voel. Deze beeldige kaart met giga-vlinder en Tilda zo mooi op Kraft ingekleurd staat tussen alle andere te pronken op de kast, echt genieten elke keer als ik de kamer binnen kom.

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En natuurlijk leuk dat je meedoet met Nadia's challenge, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Eve Ik begrijp nu ook dat Rachel je dochter is ik vind het zo gezellig als dochters ook dezelfde hobby hebben als hun mams,maar je kaart is weer een plaatje en je hebt net zoveel talent als ik hoor!!! De ene keer lukt het bij mij ook beter als de andere keer. lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart eve heel mooi bewerkt.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Eve, je kaart voor Irene ziet er super mooi uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Eve, Ik vind je kaart geweldig en wat zal Irene er blij mee zijn! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart mooi ingekleurd op craftpapier leuk stempeltje en leuke vlinder erop.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart; leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart en geweldig dat je op kraft paper hebt gestempeld. Helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk kaartje mooi zo op het craft gestempeld en ingekleurd .leuk gedaan

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje Eve.... Erg lieve kleurtjes!!!
    Irene wordt écht verwend.... maar dat mag ook wel....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaarten heb je hier staan. Ik ben ook een volger geworden hoor :D

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje, mooi zo het afdrukje op kraftpapier!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Eve, al een paar keer een positieve reactie van jou gekregen maar jij kunt er wat van hoor, wat een mooie kaarten. Ik ben volger 50:-) geworden en zal je zeker gaan volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt een prachtige kaart voor Irene gemaakt! Mooie kleuren en een schattige Tilda!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart,en super mooie kleuren.
    En je bloemetjes zijn prachtig.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen