Volgers

maandag 3 juni 2013

Eenvoudig

Om te laten zien dat ik echt nog wel kaartjes maak wil ik deze even aan jullie zien. Ze zijn vrij simpel maar ook wel weer eens leuk om te doen.


Zoals ik al eerder zei ben ik vaak naar de camping en kan niet zoveel meenemen als ik zou willen.Ik moet eigenlijk van te voren wat uitzoeken en dan op de camping afmaken. Dat heb ik ook al wel eens geprobeerd maar kom altijd spullen te kort of kloppen de kleurtjes weer niet, dus gaan de kant en klare boeken maar weer mee. Ook heb ik daar wel wat 3D plaatjes liggen. Het is daar lekker licht om ter knippen.
Fijne avond allemaal verder. Groetjes Eve.

28 opmerkingen:

  1. Het zijn wel bijzonder mooie kaartjes die je hebt gemaakt! De witte ronde kaarten vind ik heel leuk.
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten en heel veel plezier op de camping.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartjes Eve, jij noemt ze eenvoudig maar ik vind ze juist supermooi. Heel veel plezier op de camping de komende tijd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat zijn hele mooie kaartjes Eve.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er toch prachtig uit hoor Eve.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zijn prachtige kaartjes Eve, die ronde vind ik erg leuk....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er prachtig uit Eve, mooie kaartjes. Geniet lekker op de camping zou ik zeggen, de rest komt wel weer.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn prachtige kaarten Eve, Ga lekker van de camping genieten want het wordt mooi weer. En je kaarten zien we wel weer verschijnen
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zien er prachtig uit hoor en simpel of niet.....je moet je wel eens aanpassen aan wat je hebt op een bepaald moment en als je er dan maar plezier in hebt.....dan is het toch goed? Ik hoop dat je heel veel op de camping bent.....dan hebben we misschien heel veel mooi weer. het zit er aan te komen hoor!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn hele leuke kaartjes Eve....en geniet lekker op de camping....het weer wordt langzaam aan beter zegt men....het wordt stilletjes aan tijd ook....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn prachtig hoor...leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn heel leuk Eve! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je kaartjes toch heel erg leuk geworden
    hoor, en fijn dat je nog lekker aan de knutsel
    bent op de camping ☼

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zien er allemaal prachtig uit vind die onderste bloem kaarten erg mooi .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hoor Eve, ze zien er mooi en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WOW, die Karten sehen einfach fantastisch schön aus!
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekker knippen in de buitenlucht, heerlijk toch
    Vast een flinke voorraad aanleggen voor de winter daar is de caravan een prima plekje voor.
    De bloemenkaarten zijn heel erg mooi gemaakt
    (of zijn ze voorgestanst?)
    groet, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh wat een mooie kaarten, veel plezier op de camping hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi my dearest friend,happy Saturday^_^
    What a gorgeous cards^_^
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Eve
    je kaarten zien er leuk uit,het is zo als je zegt.zo gaat het hier ook ,ik ben ook steeds bezig met kaarten maken maar ik plaats ze niet telkens op het blog.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Eve,
    Je schrijft simpele kaartjes, maar ik vind ze wel heel erg MOOI.....vooral de 3 onderste kaartjes.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je creatie's zien er echt wel mooi uit.Schitterend gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooi gedaan. fijne tijd op de camping!

    BeantwoordenVerwijderen